Καλημέρα παιδιά!!!Σήμερα θα σας αναρτήσουμε μερικά ακόμα ομαδικά παιχνίδια που παίζουμε και στην τάξη και ξέρουμε ότι σας αρέσουν πολύ.Έτοιμοι;Ξεκινάμε...
1.ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΩ
Μπαίνουμε σε τρενάκι και ακολουθούμε τις κινήσεις του οδηγού.Ο οδηγός μπορεί να τρέχει, να περπατάει σαν παπάκι ,σαν βατραχάκι, σαν γίγαντας, σαν στρατιώτης κτλ. Όταν καποιος από εμάς, που θα έχουμε ορίσει, χτυπήσει παλαμάκια όλοι μένουμε ακίνητοι και ο πρώτος πηγαίνει στο τέλος του τρένου και ο δεύτερος γίνεται οδηγός. Ακολουθείται η ίδια διαδικασία ώσπου να γίνουν όλοι οδηγοί.
2.ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ
Στο παιχνίδι αυτό προσπαθούμε να περιγράψουμε, χωρίς να μιλάμε αλλά μόνο με κινήσεις των χεριών και του σωματός μας, ένα ζώο ,ένα αντικείμενο ,μια πράξη(π.χ. κάνω πως τρώω ή κολυμπάω κτλ.).
3.ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ
Περιγράφω ένα πρόσωπο της οικογένειας μου, στην προκειμένη περίπτωση ,χωρίς εννοείται να αναφέρω το όνομά του.Μπορώ να αναφέρω γενικά χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα αν είναι αγόρι ή κορίτσι αλλά και πιο ειδικά όπως το χρώμα των μαλλιών ή των ματιών ή πως αρχίζει το όνομα του.
4.ΑΛΛΑΖΩ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
Τραγούδαμε στα παιδιά ένα αγαπημένο τους τραγούδι και αλλάζουμε όπου μπορούμε τους στίχους.Τα παιδιά πρέπει να βρούν το λάθος και να το διορθώσουν(π.χ. ήταν ένας γάιδαρος με μικρά αυτιά -αντί για μεγάλα, που είναι κανονικά).
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
1.ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΩ
Μπαίνουμε σε τρενάκι και ακολουθούμε τις κινήσεις του οδηγού.Ο οδηγός μπορεί να τρέχει, να περπατάει σαν παπάκι ,σαν βατραχάκι, σαν γίγαντας, σαν στρατιώτης κτλ. Όταν καποιος από εμάς, που θα έχουμε ορίσει, χτυπήσει παλαμάκια όλοι μένουμε ακίνητοι και ο πρώτος πηγαίνει στο τέλος του τρένου και ο δεύτερος γίνεται οδηγός. Ακολουθείται η ίδια διαδικασία ώσπου να γίνουν όλοι οδηγοί.
2.ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ
Στο παιχνίδι αυτό προσπαθούμε να περιγράψουμε, χωρίς να μιλάμε αλλά μόνο με κινήσεις των χεριών και του σωματός μας, ένα ζώο ,ένα αντικείμενο ,μια πράξη(π.χ. κάνω πως τρώω ή κολυμπάω κτλ.).
3.ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ
Περιγράφω ένα πρόσωπο της οικογένειας μου, στην προκειμένη περίπτωση ,χωρίς εννοείται να αναφέρω το όνομά του.Μπορώ να αναφέρω γενικά χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα αν είναι αγόρι ή κορίτσι αλλά και πιο ειδικά όπως το χρώμα των μαλλιών ή των ματιών ή πως αρχίζει το όνομα του.
4.ΑΛΛΑΖΩ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
Τραγούδαμε στα παιδιά ένα αγαπημένο τους τραγούδι και αλλάζουμε όπου μπορούμε τους στίχους.Τα παιδιά πρέπει να βρούν το λάθος και να το διορθώσουν(π.χ. ήταν ένας γάιδαρος με μικρά αυτιά -αντί για μεγάλα, που είναι κανονικά).
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου